Mayıs 29, 2020
CRM DashBoard nicheCRM

Şirketinizi anlık olarak takip ederek, anında müdahale edin.

nicheCRM deki yeni kokpitlerle şirketinizin hangi durumda olduğunu online olarak takip edebilirsiniz. Tekliflerinizin, siparişlerinizin, satış temsilcilerinizin satış performansını, yıllık aylar bazında teklif, sipariş gibi tüm datalarınızın performansını ölçebilirsiniz. Yıllık müşteri […]
Mayıs 17, 2020
CRM Teklif Yönetimi niche CRM

Her sektöre uygun teklif hazırlamak artık daha kolay, daha hızlı

Her sektöre uygun teklif hazırlamak artık daha kolay, daha hızlı…   nicheCRM ile günümüzde gelişen sektörlere özel, teklif hazırlama konusunda daha esnek bir yapı ile teklif […]
Mayıs 17, 2020
CRM Çözüm Ortağı Beklenti

CRM Projelerinizde Çözüm Ortağınızdan Beklentileriniz?

CRM Projelerinizde Çözüm Ortağınızdan Beklentileriniz Ne Olmalı? Eğer satıcıdan bir yazılım almak istiyorsanız kendinize şu soruları sorun; Satıcı size komple bir paket mi sağlıyor? Denemek istediğiniz […]
Mayıs 17, 2020
CRM Doğru Çözüm Ortağı nicheCRM

CRM’de Doğru Çözüm Ortağının Proje Üzerindeki Etkisi?

CRM’de Doğru Çözüm Ortağının Proje Üzerindeki Etkisi? Evet şimdi ev ödevini tamamladınız, olası sistemleri değerlendirdiniz. Hatırlayın sadece CRM sistemi seçmiyorsunuz onun yanında iş ortağınızı da seçiyorsunuz. […]
Mayıs 17, 2020
CRM Önemli On Nokta nicheCRM

CRM’de Aramanız Gereken 10 Nokta Nedir?

CRM’de Aramanız Gereken 10 Nokta Nedir? CRM uygulamalarının çok önemli olduğu günümüzde bu altyapının sağladığı hızlı ve kontrollü erişim çok büyük bir güçtür. Tüm birimlerin koordineli […]
Mayıs 17, 2020
CRM Danışmanlık nicheCRM

CRM’de Danışman Olmazsa Olmaz Bir Unsur mudur?

CRM’de Danışman Olmazsa Olmaz Bir Unsur mudur? Danışmanlar uzmanlaştırılmış teklifleri değerlendirerek CRM sisteminize adapte ederler ve şirketiniz için önemli değerler sağlarlar. Bu uzmanlar şirketiniz için aşağıda […]
Mayıs 17, 2020
CRM Unsurlrı Nelerdir nicheCRM

CRM’i Oluşturan Ana Unsurları Nelerdir?

CRM’i Oluşturan Ana Unsurları Nelerdir? CRM size, Pazarlama, Satış, Servis Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde fonksiyonel bir yapı sunar. CRM sistemlerinin firmanız için yapabileceklerini gördükten sonra CRM? […]
Mayıs 17, 2020
CRM Anlamak Neden Önemlidir nicheCRM

CRM’i Anlamak Neden Önemlidir?

CRM sadece bir yazılım mıdır? Teknoloji midir? Şirketin iş akışı mıdır? Yoksa bir kültür müdür? Aslında bakıldığında CRM bütün bunların bir araya getirdiği bir bütündür. CRM? […]
Mayıs 17, 2020
CRM Neden Önemlidir nicheCRM

CRM Neden Önemlidir?

CRM’ in yararları açıktır; şirketin iş süreçlerinin otomatize edilmesi, potansiyel müşterilerinizin tanımlanması, satış süreçlerinizin, pazarlama süreçlerinizin ve servis süreçlerinizin yönetimini otomatize eder, eksiksiz müşteri bilgisi sayesinde; […]
Çevrimiçi
1
Merhaba Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?
Merhaba
Paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için hemen bize yazabilirsiniz..