CRM size, Pazarlama, Satış, Servis Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde fonksiyonel bir yapı sunar. CRM sistemlerinin firmanız için yapabileceklerini gördükten sonra CRM? i daha iyi anlayacaksınız. CRM sistemini oluşturan ana unsurlar 3 başlıkta toplanıyor ;
CRM sistemini oluşturan ana unsurlar 3 başlıkta toplanıyor ;
Pazarlama Otomasyonu
Yüksek kişiselleştirilebilir, odaklanmış ve düşük maliyetli pazarlama otomasyonu ile kar fırsatlarını maksimize etmenize yardımcı olur. Kampanyalar kolay oluşturulur, odaklanır, uyarlanır, yönetilir ve analiz edilebilir. CRM potansiyellerin dağıtımından, masrafların azaltılması ve pazarlama insiyatiflerinizin efektifliğine kadar birçok sürecin otomasyonunu sağlamaktadır. Otomatikleştirilmiş pazarlama otomasyonu size aşağıdaki yararları sağlar.
Satış gücü otomasyonu
Size satış evresi içerisindeki ilk kişiden son kişiye kadar satış durumlarını analiz etme ve yönetme imkanı sağlar. Satış gücü otomasyonu satış ekibiniz için aşağıdaki yararları sunar.
Müşteri ilişkileri otomasyonu
CRM, Müşteri Memnuniyeti, verimli bir müşteri servisi için gerekli olan güvenilir müşteri bilgi bankasını oluşturmak üzere iş akışı, vaka takip, vaka yönetimi gibi yapılarla size yardımcı olur. Bilgi bankanız, telefon, e-posta gibi klasik yollarla oluşabileceği gibi ?Web Self Service? uygulaması ile müşterinin kendi servis isteklerini açması, takip etmesi ve sonuca bağlanması yolu ile de yapılabilir. Ayrıca vaka tarihçelerine tek tuş ile ulaşılabilmektedir. Bu özellik sayesinde destek ve çözüm oluşturma hızları artmaktadır. Satış sonrası müşteri ilişkileri otomasyonu satış ekibiniz için aşağıdaki yararları sağlar;