CRM’i Oluşturan Ana Unsurları Nelerdir?

CRM Anlamak Neden Önemlidir nicheCRM
CRM’i Anlamak Neden Önemlidir?
Mayıs 17, 2020
CRM Danışmanlık nicheCRM
CRM’de Danışman Olmazsa Olmaz Bir Unsur mudur?
Mayıs 17, 2020
CRM Unsurlrı Nelerdir nicheCRM

CRM’i Oluşturan Ana Unsurları Nelerdir?

CRM size, Pazarlama, Satış, Servis Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde fonksiyonel bir yapı sunar. CRM sistemlerinin firmanız için yapabileceklerini gördükten sonra CRM? i daha iyi anlayacaksınız. CRM sistemini oluşturan ana unsurlar 3 başlıkta toplanıyor ;
CRM sistemini oluşturan ana unsurlar 3 başlıkta toplanıyor ;

Pazarlama Otomasyonu

Yüksek kişiselleştirilebilir, odaklanmış ve düşük maliyetli pazarlama otomasyonu ile kar fırsatlarını maksimize etmenize yardımcı olur. Kampanyalar kolay oluşturulur, odaklanır, uyarlanır, yönetilir ve analiz edilebilir. CRM potansiyellerin dağıtımından, masrafların azaltılması ve pazarlama insiyatiflerinizin efektifliğine kadar birçok sürecin otomasyonunu sağlamaktadır. Otomatikleştirilmiş pazarlama otomasyonu size aşağıdaki yararları sağlar.

  • Gerçekleşmiş kampanyaları ve hedefleri geliştirir.
  • Pazarlama bütcelerini analiz etmenizi ve yönetmenizi sağlar
  • Listeleri muhafaza et ve cevapları izlemenizi sağlar
  • Birbirinin aynı olan dağılımları izlemenizi sağlar
  • Kampanya sonuçlarını analiz etmenizi sağlar
  • Satış gücünü arttırır

Satış gücü otomasyonu

Size satış evresi içerisindeki ilk kişiden son kişiye kadar satış durumlarını analiz etme ve yönetme imkanı sağlar. Satış gücü otomasyonu satış ekibiniz için aşağıdaki yararları sunar.

  • Analiz yaparken size zaman ve enerji kaybından kurtarır
  • Dağıtımı ve izlemeyi düzenler,yoluna koyar
  • Eğitimi ve performansı analiz eder
  • Merkezi kontaklar ve birbirleri arasındaki etkileşimin yönetimini sağlar
  • Efektif işlemler ve sipariş bilgilerini takip etmenizi sağlar
  • Tüzel bilgiye anlık erişimi ile uzak satış kadrosunun oluşturulmasını sağlar

Müşteri ilişkileri otomasyonu

CRM, Müşteri Memnuniyeti, verimli bir müşteri servisi için gerekli olan güvenilir müşteri bilgi bankasını oluşturmak üzere iş akışı, vaka takip, vaka yönetimi gibi yapılarla size yardımcı olur. Bilgi bankanız, telefon, e-posta gibi klasik yollarla oluşabileceği gibi ?Web Self Service? uygulaması ile müşterinin kendi servis isteklerini açması, takip etmesi ve sonuca bağlanması yolu ile de yapılabilir. Ayrıca vaka tarihçelerine tek tuş ile ulaşılabilmektedir. Bu özellik sayesinde destek ve çözüm oluşturma hızları artmaktadır. Satış sonrası müşteri ilişkileri otomasyonu satış ekibiniz için aşağıdaki yararları sağlar;

  • Call center verimliliğinizi arttırır.
  • Daha iyi etkileşim yönetimi ve arama yönlendirme işlemleri sunar.
Çevrimiçi
1
Merhaba Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?
Merhaba
Paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için hemen bize yazabilirsiniz..