nicheCRM Müşteri İlişkileri Yönetimi modülleri
Zaman Yönetimi, Aktivite Yönetimi, Görev Yönetimi, Kaynak Yönetimi, Aday Müşteri Yönetimi, Müşteri Yönetimi, Harita Entegrasyonu, MS Outlook Entegrasyonu, Doküman Yönetimi, Fırsat - Proje Yönetimi, Teklif Yönetimi, Sipariş Yönetimi, Satınalma Yönetimi, Depo Yönetimi, Cihaz Yönetimi, Vaka - Çağrı Yönetimi, Servis Yönetimi, Sözleşme Yönetimi, Hedef Kitle Yönetimi, Pazarlama Yönetimi, Kota-Prim Yönetimi, Numune Yönetimi, Envanter Yönetimi, Import – Export, Notifikasyon, Güvenlik, Rapor, Kokpit
Kolay Uyarlama
Çok kısa sürede CRM projenizi şirketinizdeki iş süreçleri ile birlikte devreye alabilirsinizHer Yerden Erişim
Tüm müşteri bilgisine cepten, tabletten webden online anında erişebilirsiniz.Online Kontrol
Tüm süreçlerinizi anında kontrol edin performansınızı ölçün, değerlendirinKullanıcı Dostu
Çok kolay kullanım, hızlı öğrenme, kolay navigasyon bilgiye hızlı erişimZiyaret Planlama
Tüm müşteri ziyaretlerinizi CRM içinden planlayın,
müşteri görüşmelerinin detaylarını girin,
detaylı raporlayın. Satış temsilcilerinin
performansını ölçün
Profesyonel Teklif Çıktıları
Müşterilerinize gönderdiğiniz teklifleri
profesyonel olarak dizayn edin
tek tıkla müşterilerinize gönderin.
Tek Tıkla Teklifi Gönder
nicheCRM içinden,
Profesyonel şekilde hazırladığınız tekliflerinizi,
Müşterilerinize HIZLI ve KOLAY bir şekilde
İster WORD ister PDF formatında
Tek tıkla mail atın.
Harita bazlı Analiz Yapın
nicheCRM içindeki;
Tüm Müşterilerinizi,
Müşterilerinize verdiğiniz Tekliflerinizi,
Müşterilerinizden aldığınız Siparişlerinizi,
Müşterilerinize verdiğiniz Servislerinizi
harita üzerinden görsel olarak analiz edebilir,
görsel sonuçlar çıkartabilirsiniz.
Online Tahsilat
Müşterilerinizin bakiyelerini Finans sisteminden otomatik olarak çekin,
E-Posta ya da SMS olarak gönderin
Kredi kartlarından tahsilatlarınızı yapın, Muhasebe sistemine tahsilat kayıtlarını Kredi Kartı tahsilatı olarak otomatik olarak atın.
Hedef Kota sız olmaz
Müşteri temsilcilerinize aktivite, teklif, sipariş bazında Kotalar / Hedefler belirleyin,
Gerçekleşen aktivite, teklif, sipariş bilgileri ile karşılaştırın
Hedef kota ve performanslarını ölçün
Teklif Onay Süreci
Tekliflerinizi müşterinize göndermeden önce kişi ve bütçe bazlı onay süreci tasarlayın.
Tekliflerin bütçesine göre istediğiniz kullanıcılardan otomatik onay isteyin.
Onay aldıktan sonra müşterilerinize tekliflerinizi gönderin.
Onay alamadığınız teklifleri revize ederek tekrar onay sürecini başlatın.
Depo Stok Yönetimi
Tüm depo giriş çıkışlarını kontrol altına alın.
Servis personeline yada araçlara verilen
ürünleri kontrol edin
Teknik Servis
Ürün seri no bazında garanti takibi yapın, müşteriden gelen her türlü arıza şikayetleri kayıt altına alın, servis formunu tek tıkla gönderin.
Sözleşme Yönetimi
Tedarikçilerinizle ve müşterilerinizle yapmış olduğunuz tüm sözleşmeleri
kontrol altına alın
Numune Yönetin
Satış amaçlı müşteriye verilen numuneleri kayıt altına alın. Numune süreç yönetimi yapın.
Envanter Yönetimi
CRM içinden şirketinizde kullanılan tüm envanterleri kayıt altında tutun. Envanterlerin sözleşme fatura gibi dokümanlarını saklayın
Doküman Yönetimi
Müşteriye verilen teklif , sipariş, servis, sözleşme gibi tüm ıslak imza dokümanlarınızı tarayıp CRM içinde ilgili yere atın saklayın
Entegrasyon Yönetimi
CRM projenizi istediğiniz bir uygulama ile entegre edebilir, bilgi akışı sağlayabilirsiniz.
Dijital İmza
Teknik servis personeli müşteri yanında kalem ile imzasını alın, tek tıkla servis formunu pdf olarak gönderin.