CRT Yazılım

nicheCRM Modülleri

Kurumsal Hafıza

Şirket içindeki bilgileri tek bir yerden yöneterek zaman ve para tasarrufu sağlayın.

Outlook Entegrasyonu

Outlook' a gelen bilgileri nicheCRM' e entegre ederek bilgi paylaşın.

Zaman Yönetimi

Zaman yönetimi sayesinde planlarınızı daha sağlıklı yapabilirsiniz.

Aktivite Yönetimi

Müşterilerinizle yapacağınız tüm aktivitelerinizi yönetin.

360 derece Müşteri Yönetimi

Müşterinize ait tüm bilgileri tek yerden ulaşın, paylaşın.

Müşteri Görüşme Takibi

Müşteri ile yapılan tüm görüşmelerinizi kayıt altında tutun.

Ziyaret Takibi

Müşteri bazında yapmış olduğunuz tüm ziyaretlerinizi takip edin

Takvim Yönetimi

Şirket içinde çalışanlarınızın zaman yönetimini yapabilirsiniz

Görev Yönetimi

Şirket içinde çalışanlarınıza atanmış görevleri yönetin.

Hızlı Giriş Modülü

İlk müşteri bilgilerini sisteme hızlı olarak ekleyebilirsiniz.

Fırsat Yönetimi

Müşteri Temsilcilerinizin yakalmış olduğu fşrsatları yönetin.

Teklif Süreç Yönetimi

Tekliflerinizi süreç bazında takip edebilir, aşama bazında analiz edebilirsiniz.

Sipariş Süreç Yönetimi

Siparişlerinizi süreç bazında takip edebilir, aşama bazında analiz edebilirsiniz.

Alternatif Teklif Yönetimi

Müşterilerinize Alternatif teklif hazırlayabilir, alternatif bazında siparişe çevirebilirsiniz.

Sipariş Ödeme Planı Takibi

Siparişlere ait ödeme kalemlerinizi takip edebilirsiniz.

Teklif Ödeme Planı Takibi

Tekliflere ait ödeme kalemlerinizi takip edebilirsiniz.

Teklif Hazırlama Süreci

Tekliflerinizi A'dan Z'ye yönetin, analiz edin, planlayın.

Sipariş Yönetimi

Siparişlerinizin durumlarını tek tıkla raporlayın, analiz edin.

Proje İhale Yönetimi

Projelerinizin, ihalelerinizin tüm detaylarını saklayın, yönetin.

Sözleşme Yönetimi

Müşterilerle yaptığınız tüm sözleşmeleri, dokümanları ile saklayın.

Envanter Yönetimi

Şirketinizdeki tüm envanterleri, faturaları, servisleri ile birlikte yönetin.

Kaynak Yönetimi

Şirket içinde ortak kullanılan kaynakları yönetebilirsiniz.

İletişim Yönetimi

Müşteri ile yapılan tüm iletişimleri takip edebilirsiniz.

İlişkili Ürün Yönetimi

Müşterilerin ilgilenmiş olduğu ürünleri takip edebilirsiniz.

Etkinlik Aktivite Yönetimi

Müşteriler ile yapacağınız etkinlikleri takip edebilirsiniz.

Anket Yönetimi

Müşterilerinize anket yapıp, sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Vaka Yönetimi

Müşteriden gelen; bilgi, talep, şikayet, arıza kayıtlarını yönetebilirsiniz.

Servis Takvim Yönetimi

Servis personelinizin zaman planlamasını takvim üzerinden yapabilirsiniz.

Servis Yönetimi

Servis personelinin iş atamalarını ve servislerini takip edebilirsiniz.

Ön Maliyet Yönetimi

Teklif edilecek projelerin ön maliyetlerini hazırlayabilirsiniz.

Uyarılar Notifikasyon Yönetimi

İstenilen uyarıları dizayn edip, ilgili kişilere Ekran, SMS yada E-Posta ile hatırlatbilirsiniz.

Döviz Yönetimi

Günlük döviz kurlarını girerek, dövizli işlemleri yapabilirsiniz.

Numune Takibi

Müşteriye verilen numunelerinizi takip edin, onay alın, siparişe çevirin.

Satınalma Yönetimi

Şirket için tüm satın alma talep, teklif, sipariş süreçlerinizi yönetin.

Depo ve Sevk Yönetimi

Depolarınızı, sevkiyatlarınızı takip edin, müşteri memnuniyeti yakalayın.

Ürün Yönetimi

Müşterilere satmış olduğunuz ürünlerinizi seri no bazında takip edin.

Garanti Takibi

Müşterilere satmış olduğunuz ürünlerinizi garanti bazında takip edin.

Not Yönetimi

Müşterilerinizle ilgili tüm notları alıp, şirket içinde paylaşın.

Doküman Yönetimi

Şirketinizdeki tüm dokümanları tek bir yerden yönetebilirsiniz.

Potansiyel Müşteri Yönetimi

Potansiyel Müşteri Havuzu oluşturun, müşterilerinizi takip edin.

Pot. Müşteri Süreç Yönetimi

Aşama bazında, Potansiyel müşterilerinizi takip edin.

Müşteri Firma Yönetimi

Aktif Müşterilerinizin tüm detaylarını görebilirsiniz.

Kişi Yönetimi

Müşteride görüştüğünüz kişilerin detaylarını yönetin

İş Emirleri Takibi

Şirket içinde verilen iş emirlerinizin detaylarını yönetebilirsiniz.

Kokpit, Rapor Yönetimi

Online olarak tüm işlerinizi, aşama bazında takip edebilirsiniz.

Güvenlik Alt Yapısı

İster kullanıcı isterseniz veri bazında güvenlik sağlayın.

İzlemeler

Tüm işlemlerinizi aşama bazında takip edebilirsiniz.

Müşteri Görüşme Takibi

Firmanızdaki müşteri temsilcilerinin, potansiyel müşteri ya da mevcut müşterilerinizden ilgili kişilerle yapmış oldukları toplantı, ziyaret, gelen arama, giden arama gibi aktivitelerin, karşılıklı görüşme detaylarının girilip bilgi olarak saklandığı kısımdır. Böylece firmanın altından o firma ile yapılmış tüm görüşmeleri ya da o firmadaki kişilerle yapılan görüşmelerin detaylarını takip edebilirsiniz.

crm crm programı logocrm müşteri ilişkileri yönetimi

microsoft outlook entegrasyonu crm programı crm egitimi

MS Outlook Entegrasyonu

Potansiyel ya da mevcut müşterilerinizden gelen ya da sizin gönderdiğiniz e-postaları, tüm detaylarıyla nicheCRM’ de ilgili firma ve kişi altındaki iletişim listesine aktarmanızı sağlar. Müşterinizden gelen ya da sizin gönderdiğiniz e-postayı, Outlook’ a eklenen nicheCRM’ e Aktar butonuna tıklayarak nicheCRM’ e aktarabilirsiniz. Bu aktarımı yaparken iletişim, hangi konu ile ilgili yapılmışsa(teklif, sipariş, ürün gibi) bu ilişkiyi de kurularak aktarımı gerçekleştirebilirsiniz. Bu sayede örneğin bu iletişime firmanın, gönderen kişinin ya da ilgili teklifin iletişimler menüsünden ulaşabilirsiniz. Aktarımı gerçekleştirirken e-postanın ekinde bulunan dokümanlardan dilerseniz hepsini dilerseniz de seçtiklerinizi de nicheCRM’ e aktarabilirsiniz.


Ziyaret Takibi

Mevcut müşteri temsilcilerinizin potansiyel müşteri ya da mevcut müşterilere yapmış olduğu ziyaretlerin detaylarını burada tutabilirsiniz. Hangi müşteri temsilcinizin, hangi müşteride, kiminle, hangi tarihte, hangi saatler arasında, hangi detayları görüştüğünü, ziyaret esnasında alınan tüm notları detaylarıyla bu sistem üzerinden takip edebilirsiniz. Böylece o müşteriye geçmişte yapılan tüm ziyaretlerin detaylarına erişebilirsiniz. Bu geçmiş bilgiler müşteriyle yapacağınız yeni iletişimlerde daha sağlıklı iletişim kurmanızı sağlar.

nicheCRM CRM Ziyaret Takvim Zaman Yönetimi crm uygulamaları

"" nicheCRM CRM Ziyaret Takvim Zaman Yönetimi teknik servis programı

Takvim Yönetimi

Şirketinizin günlük, haftalık, aylık olarak istediğiniz herhangi bir personelinin ya da tüm personellerin gerçekleştirmiş olduğu ya da gerçekleştirmeyi planladığı aktiviteleri takvim bazında görebilirsiniz. Mause’ unuzla takvimde yer alan aktivitenin üzerine geldiğiniz zaman bu aktivite ile ilgili, aktiviteye gitmeden özet bilgi görebilirsiniz. Hangi satış temsilcisinin, kiminle, hangi aktiviteyi yaptığını da bu bölümde görebilirsiniz. Takvim sayesinde satış temsilcilerinizin haftalık olarak planlamalarını yapmalarını sağlayabilirsiniz. Bu sayede haftalık olarak ne kadar iş gerçekleştirmiş, ne kadar işi iptal olmuş gibi performans analizlerini takvim üzerinden rahatlıkla yapabilirsiniz. Takvim ikiye ayrılmaktadır. Satış-pazarlama takvimi ve servis takvimi olarak iki kısımda yönetebilirsiniz. Satış-pazarlama takvimi, şirketinizdeki satış ve pazarlamayla ilgili yapılacak olan aktiviteleri takvimsel olarak görsel olarak gösterirken, servis takvimi ise vereceğiniz servis, verilmiş servis ya da montaj gibi hizmetlerinizi planlamak için tasarlanmıştır. Bu sayede bu hafta nerelere servise gidilecek, nerelere montaj yapılacak gibi planlamalarınızı da görsel olarak yapabilmeniz mümkündür.


Görev Yönetimi

Şirket içerisinde nicheCRM’ i kullanan kullanıcıların üzerlerine atanmış olan görevlerini takip ettiği menüdür. Bu şekilde herkes üzerine düşen görevi hangi tarihte hangi saatte hangi müşteri için yapacağını bu sistem üzerinden takip eder. Yapmış olduğu görevlerle ilgili durum bilgisini girebilir ve yaptığı işlerin detaylarını belirtebilir. Bitirdiği işler için durum bilgisini “Tamamladım” olarak seçerek, listesinden düşmesini sağlar. Yöneticiler olarak bu şekilde satış temsilcilerin üzerindeki görev dağılımlarını ya da haftalık olarak ne kadar iş yaptıklarıyla alakalı performansları bu menüden takip edebilirsiniz. Aynı zamanda başkalarına atamış olduğunuz görevleri de atadığım görevler statüsünde inceleyerek yapılması gereken zamanda işin yapılıp yapılmadığını da takip edebilirsiniz.

nicheCRM CRM Görev Yönetimi Task Management

nicheCRM CRM Görev Yönetimi Task Management

Aktivite Yönetimi

Kurumunuzdaki kişilerin potansiyel müşteri ya da mevcut müşterilerle yapmış olduğu toplantı, ziyaret, ürün tanıtım toplantısı, proje analiz toplantıları gibi tüm aktiviteleri bu bölümde, detaylarıyla takip edilebilir. Kullanıcılar, takvimlerini kullanarak da girebilecekleri aktiviteleri bu menüden de direkt olarak firmanın, kişinin altından girebilmektedirler. Giriş sırasında aktivitenin ne zaman olacağını, ne kadar süreceğini, müşteri tarafından kimlerin katılacağını, firmamızdan kimlerin katılacağı gibi detayları da belirtmektedir. Aktivite, eğer tamamlanmışsa durumunu tamamlandı ya da iptal edildi konumuna çekerek güncelleyebilir. Kullanıcılar, müşteri ile yapılan tüm faaliyetlerini bu bölümden yönetilebilirler. Firmanın ya da kişinin altına girildiğinde bu firma ile geçmişte hangi aktiviteler yapıldı hangileri iptal oldu ve detayları neydi gibi soruların yanıtlarına buradan erişilebilirler.


Kaynak Yönetimi

Şirket içerisindeki ortak kullanılan emtiaların yönetimidir. Örneğin, ortak kullanılan bir toplantı salonu, ortak kullanılan bir projeksiyon cihazı, ortak kullanılan bir araç olabilir. Bu durumda ilerleyen dönemlerde çakışmayı engellemek için bu emtiaların takvim üzerinden hangi gün, hangi saat, kim tarafından kullanılacağı planlanarak emtiaların planlı bir şekilde kullanılmasını sağlayıp çakışmaya engel olunabilir. Bu şekilde kaynak planlaması yapılarak bu araç ya da toplantı salonlarının daha verimli kullanılması sağlanmaktadır.

crm operasyonel crm logo crm crm nedir

CRM nicheCRM Potansiyel Müşteri Yönetimi

Potansiyel Müşteri Yönetimi

Bir firmanın daha önce çalışmadığı, teklif vermediği, sipariş almadığı, fatura kesmediği kısaca henüz çalışmadığı hatta tanışmadığı fakat çalışabileceğini düşünerek çalışmak istediği müşteri kitlesinin, yani potansiyel müşteri yönetiminin sağlandığı bölümdür. Potansiyel müşteri yönetiminde bu müşteri adaylarının hangi kaynaktan kazanıldığı, hangi sektörde olduğu, hangi müşteri temsilcisinin sorumlu olduğu, hangi aşamada olunduğu, portföye ne zaman katıldığı gibi detayları içeren bilgiler tutulabilir. Bu sayede potansiyel müşteri havuzunu sektörel olarak analiz edilebilirsiniz. Bu müşterilerin size hangi yolla ulaştığı bilgisiyle birlikte de kaynak bazlı analizler yapabilirsiniz. Pazarlama-satış temsilcilerinin zaman içerisinde ne kadar müşteri kazanımı sağlanmış olduklarını da rahatlıkla analiz edebilirsiniz.


Potansiyel Müşteri Süreç Yönetimi

Potansiyel müşterileri, müşteri haline getirebilmek, oradaki fırsatları bulup tekliflendirebilmek için bir süreçten geçirmek gerekmektedir. Bu aslında pazarlama sürecinin ta kendisidir. Bu sürecin kontrollü ilerleyebilmesi için potansiyel müşterileriniz için belirli aşamalar oluşturabileceğiniz bir yapı sunuyoruz. Örneğin potansiyellerinizi yeni kayıt, iletişime geçildi, ziyaret edildi, katalog gönderildi gibi aşamalarda tutarak gruplayabilir, hangi potansiyelin hangi aşamada olduğunu takip edebilirsiniz. Satış temsilcileri bazında da analizler rahatlıkla yapılabildiği için satış temsilcileri de hangi aktivitelerde bulunmaları gerektiği konusuna hızlıca karar vererek süreci ilerletebilirler.

CRM nicheCRM Potansiyel Müşteri Süreç Yönetimi

CRM nicheCRM Doküman Yönetimi

Doküman Yönetimi

nicheCRM içerisinde firma bazında, kişi bazında, fırsat, teklif, sipariş, sözleşme, ürün ve servis gibi varlıkların altına istediğiniz tipte dokümanları ekleyebilir, dokümanlarınızı yönetebilirsiniz. Doküman eklerken dokümanın tipi, özelliği, versiyonu ile ilgili bilgileri seçebilir, isterseniz doküman içeriği ile ilgili istediğiniz detayda bilgileri not olarak ekleyebilirsiniz. Dokümanı bulmak istediğinizde ilgili varlığın altından dokümana rahatlıkla erişebilir, ayrıca dokümanı gör, indir ve sil fonksiyonlarını kullanabilirsiniz. Bu sayede kullanıcılar yetkileri dahilinde nicheCRM’ e erişebildiğiniz her yerden bu dokümanlara da erişebilecekler. Proje özetleri, şartnameler, teknik çizimler gibi evraklarla ilgili müşterilerinizle konuşurken nerede olursanız olun belgenin aktif ve son hali üzerinden konuşabildiğiniz için hataların önüne geçmiş olacaksınız. Bunlara ek olarak ıslak imzalı onay belgeleri, sözleşmeler, faturalar da taranarak sisteme aktarıldığında istendiği zaman erişimi çok kolay ve kaybolma riskinden uzak olacaktır.


Müşteri Yönetimi

nicheCRM’ de çalışmakta olduğunuz müşterilerin bilgilerini tutulmanızı sağlayan bölümdür. Müşteri yönetimi, mevcutta çalıştığınız müşterilerinizi, bu firmalarda görüşmüş olduğunuz kişileri, adreslerini, telefonlarını, yapılan aktiviteleri, aldığınız notları, dokümanlarını, fırsatlarını, tekliflerini, siparişlerini, sözleşmelerini, verilen servisler gibi özellikleri, 360 dereceden çok rahat bir şekilde yönetebildiğiniz bölümdür. Bu sayede bir müşteri kartına girdiğiniz zaman bu müşterinin tüm detaylarını çok rahat bir şekilde inceleyebilir, geçmişi ile alakalı tüm bilgilerine erişebilirsiniz. Müşteri kartında müşterinizin firmasının adını, unvanını, sektörünü, hangi kaynaktan bu müşteriyi edindiğinizi, web sitesi, vergi dairesi, numarasını, eğer özel indirim uygulamak istiyorsanız indirim oranını, varsa şube - ana firma ilişkisini, firmanın e-postasını, firma tipini tanımlayabilir. Bu kriterlerle sorgulayarak müşteri listeleri oluşturabilirsiniz.

CRM nicheCRM Müşteri Takibi Yönetimi ziyaret yönetimi

CRM nicheCRM Kişi Yönetimi aktivite yönetimi

Kişi Yönetimi

Çalışmakta olduğunuz, alış verişinizin olduğu, teklif ve siparişini takip ettiğiniz firmaların yönetici ve personelleri ile ilgili detayları tutabileceğiniz bölümdür. Adı, soyadı, hangi departmanda çalıştığı, unvanı, satın almadaki yetki derecesi, iletişim kurmak için e-postası, telefonu, bu kişi ile yapılan aktiviteler, kişiye verilen teklifler, kişiden alınan siparişler, kişiden bize gelen ve bizden gönderilen e-postalar ya da bu kişiyle yapılmış olan telefon görüşmeleri, kişinin yapmış olduğu şikayetler gibi bir çok ilişki verisini 360 dereceden bu kişinin kartı altından yönetebilirsiniz. Bu sayede bu kişi ile ilgili tüm geçmişi takip edebilirsiniz.


Fırsat Yönetimi

Çalıştığınız ya da irtibatta olduğunuz müşterilerde şu an için satış şartlarının oluşmadığını fakat ileride bu satışın gerçekleşeceğini düşündüğünüz durumlarda bu satış olasılığını ya da projeyi detayları ile saklayabildiğiniz bölümdür. Fırsat kartı içerisinde, müşterilerin hangi konularda, hangi ürünlerinizle ilgili bir projesinin olduğunu ve ileride hangi ürünlerle ilgili teklif verebileceğinizi tutabilirsiniz. İşin ortalama bütçesini, bizim tarafımızdan kazanılma olasılığını, bu işteki rakiplerimizi, rakiplerimizin artı ve eksilerini de bu yapı altında ayrı menülerde tutabilmektesiniz. Yine bu fırsat ile ilgili elimizde teknik çizim, şartname taslağı gibi dokümantasyon varsa bunları da fırsatın dokümanları altında tutabilirsiniz. Bu sayede kısa, orta ve uzun vadelerdeki satış fırsatlarınızı değerlendirebileceğiniz bir yapıya kavuşmuş olacaksınız. Satış temsilcileri, fırsat yönetimi sayesinde fırsatın aksiyon zamanı geldiğinde hangi müşteriyi, hangi satış fırsatı ile ilgili araması gerektiğine detayları ile hakim olabilecektir. Yine bu modül içerisinde geçen olma olasılığı, tahmini bütçe, tahmini karar tarihi gibi bilgilerle birlikte de öngörü(forcast) analizleri yapılabilecektir. Uyarı/Hatırlatma Sistemi sayesinde fırsatlarla ilgili proje sorumlusu ya da satış temsilcilerine sistem uyarı verecek. Bu uyarılar sayesinde kullanıcılar yapması gereken aksiyonu unutmayacak ya da atlamayacaktır.

CRM nicheCRM fırsat ihale proje yönetimi online crm

CRM nicheCRM ihale yönetimi crm com

Proje İhale Yönetimi

Proje ve ihale yönetimi yapan firmalar proje ve ihale bilgilerini girerek bu modül üzerinden tüm süreçlerini takip edebilirler.Örneğin ihaleyi düzenleyen firma, ihale konusu, ihale tarihi, ihalenin tahmini bütçesi, ihale dokümanlarını doküman modülüne tanımlayarak doküman yönetimi, özel not tanımları ve dökümü, ihalede yer alacak olan rakip firmaları ve bu ihaledeki rekabet durumlarını analiz edebileceğiniz rakip firma ve detay notları, ihale sürecinin aşamalarını detaylarıyla yönetebilirsiniz. Uyarı/Hatırlatma Sistemi sayesinde ihale ve projelerle ilgili proje sorumlusu ya da satış temsilcilerine sistem uyarı verecek. Bu uyarılar sayesinde kullanıcılar yapması gereken aksiyonu unutmayacak ya da atlamayacaktır.


Teklif Yönetimi

Sistemde kurumsal ve bireysel firmalara verdiğiniz teklifleri oluşturmanızı ve yönetmenizi sağlayan modüldür. Yeni bir teklif kaydı yaparken teklifi vereceğiniz firmayı, o firmada teklifinizle ilgilenen kişiyi, teklifin konusu tanımlayabilirsiniz. Teklif yapınızın düzenli olabilmesi adına sistem, kullanıcılar tarafından değiştirilemeyen sıralı teklif referans numaraları üretir. Teklif tarihi, geçerlilik süresi ya da tarihi bilgilerini de tanımlayabilirsiniz. Tekliflerinizi farklı fiyat listeleri ve farklı para birimleri cinsinden oluşturabilirsiniz. İsterseniz TL, EUR, USD gibi tek bir para birimi ile teklif oluşturabileceğiniz gibi, isterseniz tüm para birimlerinden fiyatları olan ürünleri kendi para birimi üzerinden teklifleyebilirsiniz. Bu özellikteki tekliflere sistemde “Karma” teklifler denmektedir. Yine dilerseniz “Karma” teklifleri tek bir para birimine günlük kur bilgilerini kullanarak çevirebilir ve bu şekilde sunabilirsiniz. Kazanma olasılığı belirtmeniz durumunda teklif analizlerinizi yaparken ortalama ne kadar sipariş alabileceğinize, hangi tekliflerin düşük ihtimalli olduğuna, hangi tekliflere yoğunlaşacağınıza karar verebilir ve buna göre hareket edebilirsiniz. Teklif ekranında yer alan teklif hatırlatma tarihi alanı sayesinde sistem, teklifi hazırlayan satış temsilcisine otomatik olarak ekran uyarısı, e-posta uyarısı ya da SMS olarak uyarı gönderebilmektedir. Teklif yapınızı sistemleştirebilmek açısından teklif edeceğiniz ürün ve hizmetlerinizin alt yapıdan fiyat listesi, ölçü birimi, para cinsi bazından fiyatları ile tanımlamanız gerekmektedir. Bu sayede satış temsilcilerinin teklif hazırlaması oldukça basit ve hatasız olacaktır. Satış temsilcileri var olan ürünlerden teklife eklemek istediğini seçerek rahatlıkla teklife ekleyebilirler. Aktif – Pasif ürün tanımlamalarıyla satışına son verilmiş bir ürünün yanlışlıkla teklife konu edilmesinin de önüne geçilebilmektedir. Pasif ürünleri, satış temsilcileri teklif ya da siparişlerine ekleyemeyeceklerdir. Kullanıcılar, tekliflerinde ürün bazlı indirim yapabildiği gibi toplam bazında da indirim yapabilmektedirler. Bir teklif üzerinde revizyon gerekiyorsa, revizyon butonuyla aynı teklifin bir kopyası oluşturulur ve bir önceki hali daha sonra görüntülenebilmesi için saklanır. Değişiklikler yeni versiyon üzerinde yapılarak teklifin eski ve yeni hali takip edilebilir. Eğer depo modülü aktif ise teklifi hazırlayan kişi ürün depo stok miktarlarını da sorgulayarak teklifini hazırlayabilir. Yine bu aşamada kullanıcı ödeme planını da teklifin altından tanımlayabilmektedir. Teklif modülünün bir diğer özelliği ise aynı teklifin içerisinde alternatif grupları oluşturabilmenizdir. Bu sayede müşterinize bu ya da bu deme şansına sahip olabilmektesiniz. Bir diğer özellik ise teklife konu edilen ürünlere ait opsiyonel bileşenleriniz varsa bunları da bir listeden seçerek teklifinize ekleyebilmenizdir. Ana ürün ve ona ait opsiyonları ilişkisi daha önceden kurgulandığı için teklifi hazırlayan kişinin yanlış opsiyon teklif etme olasılığı ortadan kalkacaktır. Teklif modülünün güçlü olduğu bir diğer konu ise özellikle makine sektöründe kullanılan resimli, teknik detaylı teklif çıktılarını hazırlayabilmenizdir. Teklife konu olacak ürünleri alt yapıdan tanımlarken bu ürünlere, ürün resimleri ve teknik detay sayfaları tanımlanmışsa bu bilgiler teklif şablonunda otomatik olarak kullanılabilmektedir. Bu sayede müşterinize görsel ve bilgi açısından zengin bir teklif sunarken, tek tip teklif şablonu olduğu için teklifi hazırlayan kullanıcının word, excel bilgisi ile oluşturulmuş farklı farklı tekliflerin önüne geçilmiş olacaktır. Hazırlamış olduğunuz teklifin alt menülerinde o teklif ile ilgili yapmış olduğunuz aktiviteler, teklifin ödeme planı, teklif ile ilgili dokümanlar, özel notlar tutulabilmektedir.

CRM nicheCRM Teklif Yönetimi Ürün Yönetimi teklif takip programı fiyat teklifi hazırlama programmı

CRM nicheCRM teklif süreç yönetimi sipariş yönetimi teklif programı full teklif hazırlama programı ücretsiz

Teklif Süreç Yönetimi

Eğer firmada satış pazarlama olarak teklif süreçleri çıkartılmışsa, belliyse bu süreçleri nicheCRM içerisinde de tanımlayabilirsiniz. Bu sayede hangi aşamada kaç tane teklifinizin olduğunu aşama bazında, döviz bazında, bütçe bazında ya da müşteri temsilcisi bazında ne kadar teklifiniz olduğunu, ne kadarlık teklifinizin olduğunu görsel olarak çok rahat bir şekilde inceleyebilirsiniz. Bu sayede satış temsilcileri üzerinde hangi tarihler arasında ne kadar bütçeli bir teklif çalışması olmuş gibi performans analizlerini çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz. Toplam verilen teklifinizi müşteri temsilcisi bazında yapabildiğiniz gibi firma bazında da rahat bir şekilde analiz edebilirsiniz. Firmalara verilen teklifleri ya da firma bazında verilen tekliflerin toplam bedellerini analiz ederek öngörü(forcast) değerlendirmelerinize ışık tutabilirsiniz.


Sözleşme Yönetimi

Müşterilerinizle yapmış olduğunuz sözleşmeleri, sözleşme kartından takip edebilirsiniz. Böylelikle hangi firmayla, hangi tarihler arasında, hangi bedellerle, hangi hizmet karşılığında sözleşme yaptığınızı çok rahat bir şekilde tutabilirsiniz. Yapmış olduğunuz ıslak imzalı sözleşmeleri tarayarak, sözleşmenin dokümanlarına ekleyebilirsiniz. Bu sözleşmeye istinaden verilmesi gereken servisler varsa sözleşme bazında doküman ekleyebildiğiniz gibi servislerini de girerek vermeniz gereken ya da almanız gereken servislerinizi yönetebilirsiniz.

müşteri takip programı stok takip programı

sözleşme takip programı envanter yazılımı envanter yönetimi muhasebe yazılımı stok takip programı ücretsiz

Envanter Yönetimi

Bu modül firmanıza satın almış olduğunuz envanterinizi yönetmenizi sağlar. Envanter takibi yapabildiğiniz gibi şirket içerisinde kullanılan makinalarınızı da bu bölümden takip edebilirsiniz. Envanter olarak girdiğiniz bu teçhizatınıza bir seri numarası ya da barkod numarası vererek şirket içerindeki envanterinizi yönetebilirsiniz. Eğer envanterlerinize ait bir satın alma sözleşmeniz ya da bakım sözleşmeniz bulunuyorsa bu sözleşmeleri sözleşme modülünden tanımlayabilir, konu olan envanterleri de bu sözleşmelerle ilişkilendirebilirsiniz. Dilerseniz envanterin dokümanlarına o envanterin sözleşmesi ya da faturasını tarayarak ekleyebilirsiniz. Bu sayede bu belgelere çok kolay bir şekilde erişebilirsiniz. Servis modülünüz aktif ise o envanteriniz ile ilgili almış olduğunuz servisleri de işleyebilirsiniz. Envanteriniz periyodik bakım gerektiriyorsa bu bilgileri de envanteriniz altına girebilir, bakım zamanında uyarı sistemi ile uyarısını alabilirsiniz. Envanterinizin fatura tarihi ve garanti bitiş tarihini girerek de garanti takibini yapabilirsiniz.


Numune Takibi

Müşterilerinize satmış olduğunuz ürünlerden numuneler veriyor ya da konsinye ürün çıkışları yapıyorsanız bu hareketleri bu bölümden takip edebilirsiniz. Satmış olduğunuz ürün eğer sarf malzemeyse yani kullanıldıktan sonra geri alınmayacak karakterdeyse ise bu müşterinize ne kadar numune verdiğinizi takip edebilirsiniz. Bu numuneler ile ilgili istenilen tarihlerde satış temsilcilerine teklif vermesi ya da sipariş alması için hatırlatmalar gönderilerek, aktivite sağlamaları önerilecektir. Verilen ürün iade alınması gereken bir ürünse bu durumda da konsinye ürün takibi devreye girecek, hangi seri nolu ürün, hangi müşteriye, ne zaman verilmiş, ne zaman geri alınmalı takip edilebilecektir.

satın alma takip programı satın alma yönetimi e satınalma

satınalma programı excel satınalma süreci

Satın Alma Yönetimi

Satın alma modülü iki ana temel yapıdan oluşmaktadır. Birincisi sadece satın alma siparişinden oluşan basit yapı, ikincisi ise satın alma talebi, satın alma teklifi ve satın alma siparişi modüllerinden oluşan profesyonel yapıdır. Basit satın alma siparişinde müşteriden gelen siparişi sisteme girdikten sonra bu siparişi teslim edebilmek için deponuzda eğer bu ürünler yoksa müşteriden gelen siparişe istinaden satın alma siparişini otomatik olarak oluşturup tedarikçiye bu satın alma siparişini yollayarak bu ürünlerin depoya girmesini sağlayabildiğiniz yapıdır. İkinci yöntem olan profesyonel satın almada ise satın alma talep, teklif ve sipariş yönetimi ile tüm satın alma sürecinizi takip edebilirsiniz. Bunun için şirket içerisindeki çalışanlar satın alınacak malzeme için öncelikle taleplerini oluşturur. Bu talepler onay mekanizmasından geçer. Talep onaylanırsa satın alma teklif taleplerini hazırlayan kişi bu konuda ilgili tedarikçilerden teklif toplama sürecine girer. Fiyat, performans ve vade gibi özellikleri karşılaştırır ve üst yönetimden de onay alarak hangi ürünü hangi şartlarda sipariş edileceğinin kararını verir. Sonrasında da otomatik olarak satın alma siparişlerini oluşturur. Satın alma siparişlerinin depoya girmesiyle birlikte işin muhasebesel kısmı da sistem üzerinden takip edilebilir. Depoya gelen ürünlerin hangi satın alma siparişine istinaden, kaç adet olarak gelmesi gerektiğini kontrol edilebildiği gibi muhasebe de fatura geldiğinde faturadaki miktarın depoya girip girmediğini, satın alma siparişi üzerindeki fiyatın tutup tutmadığını kontrol ederek depo, muhasebe ve satın alma üçgeni arasındaki kontrolü sağlayarak size güç kazandırır.


Depo ve Sevk Yönetimi

Müşteriden sipariş alındıktan sonra ürünlerin müşterinize sevk edilmesi sürecini yönetebildiğiniz modüldür. Sipariş alındıktan sonra depodan hangi malların çıkarılacağını, hangi yöntemle sevk edileceğini bu modül üzerinden yönetebilirsiniz. Sevkiyat araçlarınız varsa araçlarınızı yönetebilir ve sevkiyat takvimi üzerinden hangi ürünlerin, ne zaman, hangi müşteriye sevk edileceğini takip edebilirsiniz.

depo programı muhasebe programı stok programı stok yönetimi stok takip programı cari takip programı

ürün yönetimi teknik servis programı

Ürün Yönetimi

Satmış olduğunuz ürünler seri numarası içeriyor ise ve garanti takibi gerekiyorsa hangi müşteriye, hangi ürünü, hangi seri numarasıyla çıkış yaptığınızı bu bölümden takip edebilirsiniz. Böylece müşteri tarafından gelen taleplerde seri numarası sorgulanarak bu ürünün garanti kapsamında olup olmadığını, bakım ya da servis verilip verilmeyeceğini bu sistem üzerinden rahat bir şekilde yönetebilirsiniz. Aynı zamanda garantisi bitmek üzere olan ürünlerinizle ilgili sistem otomatik hatırlatmalar yaparak ilgili müşteri temsilcilerinin müşterileri arayarak bu ürünle ilgili bakım servis anlaşmaları yapmalarını sağlayacaktır. Böylelikle piyasada ne kadar garantili ya da garanti dışı kalmış ürününüz olduğunu takip edebileceksiniz. Hangi ürünün, hangi müşteride olduğunu, bu ürünlerle ilgili garanti ya da bakım sözleşmesi yapılıp yapılmadığını, bu ürünlerle ilgili kaç kez servise gidildiğini bu bölümden takip edebilirsiniz.


Anket Yönetimi

Firma, müşterilerine anket uygulamak isteyebilir. Bunu yapmak için öncelikle bir anket tanımlanır, anketin soruları tanımlanır, bu sorulara verilecek olan cevaplar tanımlanır ve anket hazırlandıktan sonra bu anket belirli kriterlere uyan müşteri grubunda yapılacaksa filtreleme yapılarak anket yapılacak müşteri grubunun listesi oluşturulur. Filtrelenen müşteri listesi, ilgili müşteri temsilcisine atanıp telefon ile müşteriler aranarak anket sorularının cevapları alınır. Bu sayede hazırlanan anketlerin sonuçları online olarak nicheCRM sistemi üzerinden takip edilir. Firmalar sevkiyat, sipariş, teklif, ürün, hizmet, servis gibi konularda kendilerini geliştirebilmek için müşterinin sesini dinleyerek bu analizleri yapabilirler.

anket yönetimi anket hazırlama programı online anket

Vaka yönetimi servis yönetimi teknik servis programı masraf yönetimi

Vaka Yönetimi

Firmaya, müşterileri tarafından gelen şikayet, öneri, bilgi isteği, memnuniyet gibi satış sonrası geri bildirimlerin yönetildiği bölümdür. Öncelikle vaka yönetiminde müşteriden gelen geri bildirim bir referans numarasıyla kayıt altına alınır. Açılan vaka kaydının tipine göre ilgili departmana ekran uyarısı, e-posta ya da SMS tipinde bildirim gider. Müşteri, bilgi istiyorsa satış departmanına, şikayeti ya da arızası varsa teknik destek birimine yönlendirilir. Müşterinin bilgi talebi varsa müşteri temsilcisi müşteriyi arayarak gerekli olan ziyaret, teklif ve benzeri aktiviteleri yapacak şekilde talep değerlendirilir ve daha sonrasında vaka kapanır. Müşterinin almış olduğu ürüne istinaden ürünle ilgili arıza bildirimi ya da şikayeti varsa kayıt servis departmanına gönderilir ve bu vaka ile ilgili firma tarafından müşteriye servis verilir. Bu sayede müşteriden gelen bilgiler tek bir noktada toplanarak değerlendirilmiş olur. Müşteriden gelen olumlu ya da olumsuz bildirimleri bir referans numarasıyla kayıt altına alıp, aşamaları ve durumları bazında analizler yaparak müşterilerinizin sesini dinlemiş olursunuz.


Servis Takvimi

Servis takvimi, bünyesinde müşterilerine montaj, bakım, arıza gibi konularda hizmet veren servis ekipleri olan firmaların bu ekiplerinin servis hizmeti planlamasını takvim üzerinden yapabilmesini sağlamaktadır. Periyodik bakım ya da müşteriden gelen arıza bildirimi için hangi araç, hangi ekip, hangi müşteriye hatta müşterideki hangi ürüne gidecekse bunun planının yapılmasına olanak sağlamaktadır. Bu sayede servis planına bakılarak en uygun planlama yapılır ve verimlilik arttırılabilir.

servis programı teknik servis takip programı

teknik servis programı full teknik servis yazılımı barkod programı ön muhasebe programı

Servis Yönetimi

Bir vakaya müdahale için ya da bir müşteri ürününün peryodik bakımı için oluşturulan kayıtların, yani firmadaki servis departmanlarının iş takibinin yapılabildiği modüldür. Servis kayıtları iki ana konuya odaklanmıştır. Vermiş olduğunuz hizmete istinaden müşteriye devam hizmeti vermek ya da satmış olduğunuz bir ürün ile ilgili müşteriye servis vermek. Servis kaydını oluşturduğunuz zaman servis modülü bir referans numarasıyla bunu kayıt altına alır. Servisin ne zaman verileceği, firmanızdan hangi servis personelinin hizmet vereceğinin atamasını yapabilir, verilecek hizmet bilgilerinin detaylı tanımını yapabilirsiniz. Servis verildikten sonra servise giden kişi vermiş olduğu hizmetle ilgili hangi tarihte, hangi saatler arasında hizmet verdiğini verdiğini kayıt altına alabilir. Böylece verilen servislerle ilgili analizlerinizi yapabilirsiniz. Şehir dışına verilen servislerle alakalı olarak da eğer yedek parça kullanımı ya da masraf gideri söz konusu ise servis modülünün altına bu servisle ilgili yapılan masrafları ya da kullanılan yedek parçaları kayıt olarak ekleyebilirsiniz. Aynı zamanda servis formunu müşteriye imzalattıktan sonra belgeyi tarayarak servis formu olarak dokümanlarına ekleyip kayıt altına alabilirsiniz.


Hızlı Giriş

Alınan bir kartvizitin hızlıca veri tabanına kaydedilmesini sağlayan modüldür. Edinilen yeni müşterinin veri tabanında bulunan potansiyel firma ya da firma havuzunda olup olmadığı kontrol edilerek bilgi tekliği sağlanır. Kayıt, sistemde yoksa alınan bilgiler hızlı giriş ekranından firma bilgileri, kişi bilgileri, adres bilgileri ve telefon bilgileri şeklinde tek bir ekran kullanılarak hızlıca girilip kaydedilebilir. Sistem bilgileri otomatik olarak ilgili yerlere atarak daha hızlı sürede kayıt oluşturmanızı sağlayacaktır.

Sipariş yazılımı sipariş programı sipariş takip programı

Abone takip programı su programı su takip programı

Sipariş Modülü

Sistemde kurumsal ve bireysel müşterilerinizden almış olduğunuz siparişleri oluşturmanızı ve yönetmenizi sağlayan modüldür. Yeni bir sipariş kaydı yaparken sipariş aldığınız firmayı, o firmada siparişi veren ilgili kişiyi, siparişin konusu tanımlayabilirsiniz. Sipariş yapınızın düzenli olabilmesi adına sistem, kullanıcılar tarafından değiştirilemeyen sıralı sipariş referans numaraları üretir. Sipariş tarihi, geçerlilik süresi ya da tarihi bilgilerini de tanımlayabilirsiniz. Siparişlerinizi farklı fiyat listeleri ve farklı para birimleri cinsinden oluşturabilirsiniz. İsterseniz TL, EUR, USD gibi tek bir para birimi ile sipariş oluşturabileceğiniz gibi, isterseniz tüm para birimlerinden fiyatları olan ürünleri kendi para birimi üzerinden siparişlendirebilirsiniz. Bu özellikteki siparişlere sistemde “Karma” siparişler denmektedir. Yine dilerseniz “Karma” siparişleri tek bir para birimine günlük kur bilgilerini kullanarak çevirebilir ve bu şekilde kaydedebilirsiniz. Sipariş yapınızı sistemleştirebilmek açısından siparişini alacağınız ürün ve hizmetlerinizin alt yapıdan fiyat listesi, ölçü birimi, para cinsi bazından fiyatları ile tanımlamanız gerekmektedir. Bu sayede satış temsilcilerinin sipariş alması oldukça basit ve hatasız olacaktır. Satış temsilcileri var olan ürünlerden siparişe eklemek istediğini seçerek rahatlıkla ekleyebilirler. Aktif – Pasif ürün tanımlamalarıyla satışına son verilmiş bir ürünün yanlışlıkla siparişe konu edilmesinin de önüne geçilebilmektedir. Pasif ürünleri, satış temsilcileri teklif ya da siparişlerine ekleyemeyeceklerdir. Kullanıcılar, siparişlerinde ürün bazlı indirim yapabildiği gibi toplam bazında da indirim yapabilmektedirler. Bir sipariş üzerinde revizyon gerekiyorsa, revizyon butonuyla aynı siparişin bir kopyası oluşturulur ve bir önceki hali daha sonra görüntülenebilmesi için saklanır. Değişiklikler yeni versiyon üzerinde yapılarak siparişin eski ve yeni hali takip edilebilir. Eğer depo modülü aktif ise siparişi giren kişi ürün depo stok miktarlarını da sorgulayarak siparişini hazırlayabilir. Yine bu aşamada kullanıcı ödeme planını da siparişinin altından tanımlayabilmektedir. Bir diğer özellik ise Siparişe konu edilen ürünlere ait opsiyonel bileşenlerinizi de bir listeden seçerek siparişinize ekleyebilmenizdir. Ana ürün ve ona ait opsiyonları ilişkisi daha önceden kurgulandığı için siparişi hazırlayan kişinin yanlış opsiyon ekleme olasılığı ortadan kalkacaktır. Sipariş modülünü kullanarak istediğiniz tipte sipariş formları, proformalar düzenleyebileceksiniz. Sistem tarafından otomatik oluşturulan çıktılar olduğu için tek tipte olacak ve kurumsal kimliğinizi yansıtacaktır. Hazırlamış olduğunuz siparişin alt menülerinde o sipariş ile ilgili yapmış olduğunuz aktiviteler, siparişin ödeme planı, sipariş ile ilgili dokümanlar, özel notlar tutulabilmektedir.


Sipariş Süreç Yönetimi

Eğer firmada satış pazarlama olarak teklif süreçleri çıkartılmışsa, belliyse bu süreçleri nicheCRM içerisinde de tanımlayabilirsiniz. Bu sayede hangi aşamada kaç tane siparişinizin olduğunu aşama bazında, döviz bazında, bütçe bazında ya da müşteri temsilcisi bazında ne kadar teklifiniz olduğunu, ne kadarlık teklifinizin olduğunu görsel olarak çok rahat bir şekilde inceleyebilirsiniz. Bu sayede firmanızda kaç tane açık sipariş var, hangileri hazırlanıyor, kaçı sevk edilmiş, kaçında termin tarihine uyulmamış gibi analizleri çok rahat bir şekilde yapabilirsiniz. Toplam alınan siparişlerinizi müşteri temsilcisi bazında yapabildiğiniz gibi firma bazında da rahat bir şekilde analiz edebilirsiniz. Firmalardan alınan siparişleri ya da firma bazında alınan siparişlerin toplam bedellerini analiz ederek öngörü(forcast) değerlendirmelerinize ışık tutabilirsiniz.

Sipariş süreç yönetimi

Ödeme takip programı masraf yönetimi

Sipariş Ödeme Takibi

Sipariş ödemelerinin takip edebildiğini bölümdür. Sipariş ödeme planı detayları, bu bölüme girilerek takip edilebilir. Sipariş ödemesi ne şekilde, hangi vadede, hangi para cinsi ile alınacak gibi bilgilerin tutulduğu bölümdür. Bu sayede hangi tarihler arasında ne kadarlık bir ödeme beklentiniz olması gerektiğini analiz edebilirsiniz. Sistemde bulunan vade tarihinde hatırlatma uyarı sistemi sayesinde tahsilat zamanı gelen ödemelerinizi rahatlıkla takip edilirsiniz.


İş Emirleri Takibi

İş emirleri takibi ön maliyet ile entegre çalışan modüldür. İş emirleri aslında ön maliyette hesaplamış olduğunuz ya da tasarlamış olduğunuz satırların, hangi departmana hangi depodan hangi ürünlerin çıkacağının planlanmasını sağlayan bir yapıdır. Ön maliyeti oluşturduktan sonra iş emirlerini oluşturmadan önce ön maliyetteki kalemlerin depoda olup olmadığını analiz edebilirsiniz. Eksik ürünler için satın alma siparişi oluşturarak tedarikçiden depoya bu malların girmesini sağlayabilirsiniz. İş emirleri sayesinde depodan üretime çıkacak olan malların tedariki tamamlandıktan sonra iş emri modülü sayesinde ilgili departmanlara bu ürünleri üretebilmek için ürün ya da yarı mamullerin çıkarılmasını sağlayabilirsiniz.

Ön Maliyet yönetimi iş emirleri takibi

Ön maliyet reel maliyet kar analizi

Ön Maliyet Modülü

Ön maliyet modülü müşterinize fiyat teklifi sunmadan önce vereceğiniz proje ya da makine teçhizatı ile ilgili fiyatlama ve maliyet konusunda sizlere yardımcı olacak modüldür. Ön maliyet modülünü kullanarak satacağınız proje ya da dizayn edeceğiniz makinanın parçalarını kalem bazında girerek teklifteki konu olan ürünün size olan maliyetini çıkartabilirsiniz. Ön maliyet kalemleri farklı döviz cinslerinde olabilir. Ön maliyet kalemleri aynı zamanda ürün ya da hizmet olabilir, servis olabilir. Bütün bu maliyet kalemlerini alt alta girdiğinizde müşteriye sunacağınız proje ya da makinenin size maliyetini sistem üzerinde kayıt altında tutabilirsiniz. Aynı zamanda teklife konu olan bu ürün ya da projeyle ilişkilendirebilirsiniz. Bu sayede ileriye dönük teklif ettiğiniz bu projenin ön maliyetine geriye dönüp hangi tarihte hangi döviz kurundan vermişsiniz, hangi kalemlerden oluşturmuşsunuz çok rahat bir şekilde analiz edebilir, teklif verirken zarar etmeden minimum noktada fiyat teklifi verebilmenizi sağlayabilirsiniz.


Comodo SSL